Greek Viral News
Εκτός παιχνιδιού ο «νονός της Φλιτ Στριτ»
Παρελθόν αποτελεί ο Πόλ Ντάκρι για την Daily Mail , μετά από 26 χρόνια στο τιμόνι της δεξιάς ταμπλόιντ εφημερίδας που διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στο δημοψήφισμα για το Brexit.
Ο ιδιοκτήτης της εφημερίδας, Λόρδος Ρόδερμιρ, χαρακτήρισε "μεγαλύτερο διευθυντή της γενιάς του" τον Ντάκρι ο οποίος ήταν γνωστός για τις σκληρές μεθόδους που χρησιμοποιούσε, τόσο στη.. διοίκηση όσο και στα ρεπορτάζ. Υπό τη διεύθυνσή του η Daily Mail φιλοξένησε στις σελίδες της επιθετικά άρθρα κατά της μετανάστευσης και κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καταφέρνοντας αρκετές φορές να επιβάλει τη γραμμή της στο Συντηρητικό κόμμα.
Ο Κέβιν Μαγκουάιρ, αναπληρωτής διευθυντής της Daily Mirror, χαρακτήρισε τον 69χρονο Ντάκρι "νονό της Φλιτ Στριτ" (από το όνομα του δρόμου όπου μέχρι πρόσφατα είχαν τα γραφεία τους πολλά βρετανικά μέσα ενημέρωσης) εκτιμώντας ότι "η καταστροφική εκστρατεία για το Brexit αποτέλεσε την τελευταία νίκη του".
Παρά την κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων τα τελευταία χρόνια, η Daily Mail, που απευθύνεται στη μεσαία τάξη, εξακολουθεί να πουλάει 1,28 εκατομμύρια φύλλα ημερησίως. Μόνο η ταμπλόιντ Sun τα πηγαίνει καλύτερα, με 1,49 εκατομμύρια αντίτυπα την ημέρα.
- διαβάστε: Five ways Paul Dacre's Daily Mail left its mark on Britain
Ο ιδιοκτήτης της εφημερίδας, Λόρδος Ρόδερμιρ, χαρακτήρισε "μεγαλύτερο διευθυντή της γενιάς του" τον Ντάκρι ο οποίος ήταν γνωστός για τις σκληρές μεθόδους που χρησιμοποιούσε, τόσο στη.. διοίκηση όσο και στα ρεπορτάζ. Υπό τη διεύθυνσή του η Daily Mail φιλοξένησε στις σελίδες της επιθετικά άρθρα κατά της μετανάστευσης και κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καταφέρνοντας αρκετές φορές να επιβάλει τη γραμμή της στο Συντηρητικό κόμμα.
Ο Κέβιν Μαγκουάιρ, αναπληρωτής διευθυντής της Daily Mirror, χαρακτήρισε τον 69χρονο Ντάκρι "νονό της Φλιτ Στριτ" (από το όνομα του δρόμου όπου μέχρι πρόσφατα είχαν τα γραφεία τους πολλά βρετανικά μέσα ενημέρωσης) εκτιμώντας ότι "η καταστροφική εκστρατεία για το Brexit αποτέλεσε την τελευταία νίκη του".
Παρά την κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων τα τελευταία χρόνια, η Daily Mail, που απευθύνεται στη μεσαία τάξη, εξακολουθεί να πουλάει 1,28 εκατομμύρια φύλλα ημερησίως. Μόνο η ταμπλόιντ Sun τα πηγαίνει καλύτερα, με 1,49 εκατομμύρια αντίτυπα την ημέρα.
- διαβάστε: Five ways Paul Dacre's Daily Mail left its mark on Britain
via https://ift.tt/2sYa8Om
Δημοσίευση σχολίου
0 Σχόλια